2013. szeptember 17.

Kattingatok, lájkolgatok


Szörfözgetek, nézelődök, szerte nagy az internet világa, a horizontomon az ellenzéki propaganda akad meg leginkább. Szemelvények egy ellenzéki Facebook-harcos naplójából.

Mindenhonnan jönnek a hírek, ez a szemétkormány, hát a FideSS, szegénység van meg córesz, ez a tízmillió közmunkás Kárpát-medencéje, már mindenki elhagyta az országot! FELHÁBORÍTÓ! A kurvaanyjukat!

Itt van most a Pető Intézet, igaz, korábban azt se tudtam, hogy létezik, hogy van ilyen. Ezek a mocskos taigetosz-fasiszták mindent elvesznek a szegény gyermekektől! Stadionokat építenek a botlábúaknak, meg a szotyizó csürhének, meg az oligarcha-válogatottnak, de a Petős gyerekekre nincs pénz! Vagy minimum lenyúlják a budai, jó drága telken lévő otthonukat.

Simicska naponta behúzza a lottóötös többszörösét, de ez a szemét narancsfasiszta FideSS-banda nem szavazta meg a támogatást. Gyorsan csatlakozom is a "Ne zárják be a Pető Intézetet" Facebook-csoporthoz, nekem is tennem kell valamit, de most ez a legtöbb, amit tehetek. Egy kattintással is segíthetünk, egy lájk is jelzi: én bizony a jó ügy mellett vagyok. Ismerőseimet is szétspammelem, mert ezt így kell, egy share, egy megmentett élet!

Nagyon kivagyok, ez már tűrhetetlen, Orbánnak mennie kell!! Vigye magával a Lézert is!

(...)

Közben leugrottam az Icuhoz, de a buszon mellém ült egy cigánygyerek. Hát kapaszkodni kellett a táskába nagyon, a szeme se állt jól ennek a kis Orsósnak! Meg hogy itt a nyolcban mennyi ferdeszemű vágottszemű Huan-Khin-Min van!? Hát ezt se értem, mit keresnek ezek itt, mi se vagyunk ott, ahol ezek születtek. Dolgoznak ezek egyáltalán, vagy csak itt élősködnek a kisemberen a városban? A fene se tudja, de régen nem voltak itt, és ez a lényeg, amondó vagyok, most sem kellene itt lenniük, elpucolhatnának haza.

Icuhoz menet beugrottam a közértbe. Hát bejött egy ilyen tolószékes roki. Olyan büdös volt, hogy hiába fordítottam el a fejemet, a szagát éreztem még akkor is az orromban, amikor kiértem az utcára. Miért nem helyezik el ezeket valahol, ahol nem is látja őket az ember? Kit érdekel a nyomoruk, meg miért kell néznem ezeket?

(...)

Na mindegy is, visszaülök a Facebook elé, mert a Pető Intézetet vagy mit meg kell mentenünk az Orsós bandájától!!

© 2013 Tutiblog, AllRightsReserved.

Működteti a Blogger